Služba Blueforum končí a tedy i toto fórum bude zrušeno - 1. 1. 2017. Administrátorům doporučujeme najít si jinou službu pro provoz fóra. Děkujeme všem, že jste nás používali! Blueboard.cz.
dotazy začátečníka
Čau kluci,
sem rád že sem našel další užitečný fórum . Zatím teda žádnou motorku nemám a moje projížďky končily
na skútru ale zas to bylo 500. Začal sem pokukovat po motorce a tak nějak mi
Scarver zůstal v hlavě pro svou „krásnu“ a zároveň „ohyzdnost“.
Jenže čím víc sem se na něj díval tím víc šli všechny ostatní motorky
stranou. A jakmile sem ji spatřil naživo už sem věděl že jestli bude
nějaká motorka bude to určitě Scarver. Bo ani ta cena starší není tak
hrozná . Tak sem se vypsal a teď hurá k dotazům.
- je to pro mě jako začátečníka vhodná motorka ?
- láká mě cestování, dá se za dovču otočil Rakousko, Itálie v horách samozřejmě s cestováním na pohodu něco sem projel autem a byla to paráda
- dá se s ní jed po horších cestách, tzn. odbočím z asfaltky a vjedu do lesa a se pak vrátím
- kdyby náhodou někdo narazil na dobrej inzerát přihoďte ho prosím do inzerátů, já jako laik se tak podívám jak vypadá a to je zatím všechno
- proč sem našel na různých inzerátech rozdíly ve výkonu
Zatím už mě asi nic nenapadá ale to zas přijde.
Editováno: Petr, 13. 9. 2010 09:34
[1] Ja jsem taky krouzil rok po motorkach az jsem se vratil ke Scarverovi a
volby nelituji a nikdy litovat nebudu. Jdeme tedy na odpovedi:
add 1. jednoznacne ano!
add 2. cestovani na pohodu, navic mas pred sebou bazenek, kam narver v pohode
velky spacak, boty a jeste nejaky drobnosti, to na jine motorce nenajdes…
add 3. vychazi sice z rady GS, ma na nahace pomerne vysoke zdvyhy, ale do lesa
za mne urcite NE, to bych sel radeji do DAKARA
add 4. radeji hledej v nemecku, tady je to samej Krkovicka. Treba na www.mobile.de
add 5. seriovy výkon je 37kW a kroutak 62Nm, motorkarsky dorost ho nechava
seskrtit na 25kW, aby na nem mohl dle vyhlasky jezdit…
Jinak krome tohoto fora najdes informace o Scarverovi na bure.hustej.net nebo na forech F650.com a F650.de
Editováno: Roman Bureš, 17. 9. 2010 12:45
[1] Letos jsem projel Alpy a Dolomity a nemůžu si ho vynachválit.Jak pohodlím tak spotřebou.
Romane dík. Za odpovědi . Určitě mi pomohli v rozhodování.
Jirko tak to je skvělý . Bo přesně tohle mě láká nejvíc.
[4] Neni zac, od toho tu forum je…
Ahoj, taky přidám svůj názor:
ad 1) myslím, že pro začátečníka ideální, zvolil jsem ji ze stejného
důvodu, protože jsem 10 let nejezdil, dokáže odpustit lecjakou jezdeckou
chybu a má slušný brzdy;
ad 2) samozřejmě to není cestovní mašina, ale letos jsem jel Rakousko cca
2.000 km za 4 dny, se třema kuframa bagáže a naprosto v pohodě. A to
mám 100 kg a 185 cm, jen se musíš smířit s menším pohodlím za
deště, při silném větru a cestovní rychlostí po dálnici do 130 km/h,
odměněn budeš spotřebou do 4 l/100 km a příjemnou jízdou
v zatáčkách, no ale prostě 1200 GS to není ;
ad 3) sdílím názor Romana, mimo asfalt rozhodně ne, minimálně kvůli
možnému poškození řemenu;
ad 4) v Německu je opravdu široký výběr, v přepočtu sice cena vyšší,
než by jsi sehnal tady, ale máš záruku, že to není stočená bouračka
z Itálie, i když samo – oči a uši na stopkách, určitě doporučuji
přímo dealery BMW, zejména v Bavorsku, za vyšší cenu koupíš skutečně
kvalitu;
ad 5) naprosto vyčerpávající odpověď od Romana, jen dodám, že bych
o slabší verzi vůbec neuvažoval, motorku s jejím výkonem, váhou a
skvělými jízdními vlastnostmi zkrotí i začátečník.
Jirka
Ahoj vsichni,
jsem na puli cesty v koupi Scarvera v Irsku, typek co to prodava tak ma mrtvou
baterku, tak se chci zeptat, jak se vymenuje baterie, jestli se po jeji vymene
neco musi nastavovat. Vypada to, ze motorka dlouho stala, mozna i dva roky.
Muze to mit nejaky negativni dopad na motor a dalsi casti?
Na co si dat pozor pri projizdce a jaky ma byt zvuk motoru?
Moc diky za odpoved
S pozdravem Jirka N.
[7] Skoda, zes nebyl o vikendu na srazu, tam bys dostal takovou nalejvarnu
vedomosti…
Vymena baterky neni zadna veda.
- Zvednes sedlo
- Vytahnes baterku (pokud ses hodne sikovnej, nemusis ani shazovat plasty, ale pro pristup je to kolikrat lepsi…)
- Odpojis starou (kontakty a hadicka k prepadu), napojis novou a vsechno zpet…
Nic se nemusi nastavovat, co taky?
Pokud to tak dlouho stalo, tak bych jeste pred prvnim startem na cerstvou
baterku vymenil olej s filtrem. K tomu mas navod ZDE.
Na co si dat bacha najdes ZDE.
Kdyz budes chvilku listovat forem, verim, ze tu najdes odpovedi na vetsinu otazek…
Editováno: BURE, 27. 6. 2011 11:46
Ahoj,
zdravim priznivce remenu,
rekl by mi nekdo pribliznou cenu:
benzinoveho cerpadla
starteru a
zadni gumy u Scarvera
S pozdravem Jirka N.
jeste dotaz,
jaka baterie se hodi do Scarvera a jake oznaceni by mel mit olej, kdyz to nebude Castrol
diky
Editováno: BURE, 4. 7. 2011 13:59
Diky moc Bure za rychlou odpoved,
tahle motorka je 2004, bez ABS a vyhrivanych rukojeti,
dlouho stala a asi i jezdila v zime, ta slitina na motoru a u zadniho kola je
pekne olezla,
a zelezny casti jsou taky volezly, hlavne srouby, najeto to ma 27.000,
pojizdny to je, ale bojim se dalsich investic.
Jeste prosimte, na kolik priblizbe vyjdou brzdovy desticky, kotouce a zadni
tlumic.
Diky
JN
[12] prijde na to jaky. Normalni tak 6–700kc predek nebo zadek.
Kotouce jsou opet drahej spas cca predni 7000kc a zadni 6000kc.
Jeste ses nezeptal na plasty, tlumice a motor. Je na te motorce neco zdraveho?
Se na to vybodni! Pokud je ten Scarver v tak bidnem
stavu a neni tak za 30–40tis. tak ho nekupuj. Vzdyt je motorek jak kviti,
nemusis koupit hned to prvni co uvidis…
Jinac Praskin prodava i cely motorky, tak se s nim zkus domluvit…
Editováno: BURE, 4. 7. 2011 17:06
Diky Bure,
ja to resim v Irsku v Dublinu,
uz jsem tady 6 let a rikal jsem si , ze si ke konci sveho pobytu koupim motorku
a poradne to tady projedu
a tenhle stroj me zaujal remenem a vzhledem,
znam lidi co by mi s tim tady pomohli,
ale jak rikas, pokud to nebude do 30 tisic, tak je to sebevrazda.
Diky za odpovedi
Jirka N.
[14] Ahaaa, tak to jo! Ale i v Irsku bude motorek habakuk. Radeji si
priplat a kup si neco poradnyho. Stejne by te to casem sralo, az bys to postavil
vedle nekoho, co to ma v cajku…
Nez neco koupis, mrkni jeste na tema: Na co si dát
při koupi Scarvera pozor
Zdar, jeste jedna poznamka. Pokukoval jsem jednu dobu po Honde 500 CB a mel jsem v merku taky motorku co cca 2 roky stála. Bavil jsem se s clovickem z Hondy a dost od toho odrazzoval. Meli tam taky jeden lezák co stal cca 1,5roku a vevnitř bylo dost veci zrezlých, bo tam kondenzovala voda. A co se stane se samopalem, když ho necháte lezet ve vodě? No zkoroduje!!!
zdravim vsechny, nesjem sice mtot zacatecnk, ridim malou od 15ti a velkou od
17ti. kdyz mne bylo 20 lital jsem na CBR600… dneska uz jsem tata a nejak sem
zblbnul, ze si opet neco poridim. Minuly tyden sem natrfil na Scarver. neco si
nasel na netu a celkem se mne zalibila. vcera jsem se byl tedy na ni podivat,
svezl se a rozhodnul se. takze tento tyden se pracuje na SPZ a budu novym
majitelem.
Tech. stav je OK, jenom uz ma osoupany lak a popraskane palsty-drzaku madel.
osoupane plexi a pod. zadna krasotinka, ale to myslim, ze se da vse v zime
napravit. pokukuji po svete po ruznych doplnkach, nasel jsem jenom v US ani
v DE skoro nic nemaji, asi to bude tim, ze 2005 skoncili s vyrobou.
to Erik: Ahoj Chlape. Pokud sháníš náhradní díly, tak si zde na foru najdi uživatele Praskin. Je to bezedná studnice dílů na Scarvera…
Ahoj vsichni,
tak jsem koupil tady v Irsku Scarvera 2004, najeto 17000, za 35 tisic.
Prostrikal jsem kontakty, vymenil olej, dal novou baterii a slape to slusne,
gumy to ma 90%.
Kdyz jsem nepracoval, tak jsem se nudil, to skoncilo, je potreba vyladit
detaily, predni brzda se nevraci a mozna vymenim i brzdovy desticky. Dlouho to
stalo, tak doufam, ze se neobjevi moc problemu, ale vzhledem k porivaci cene do
toho nejake penize vrazit muzu. Typek na tom nejezdil a chtel se toho rychle
zbavit. Vozenil se a mozna to dostal rozkazem.
Rekl by mi nekdo jak casto se serizujou ventily?
Diky
JN
Abyste mohli přidat odpověď, musíte se přihlásit.