Ahoj Scarveraci!
Jistě jste si všimli toho hnusnýho, žlutýho banneru dole, který hlásí konec fóra. Jelikož už mě nebaví závislost na Blueboardu, domluvil jsem se s Petrem, že rozběhnem fórum vlastní a to ZDE.
Prosím tedy všechny, kteří mají ještě zájem o fórum, aby se registrovali na tom novém. Staré s koncem roku ukončím.
Děkuji!
BURE

Služba Blueforum končí a tedy i toto fórum bude zrušeno - 1. 1. 2017. Administrátorům doporučujeme najít si jinou službu pro provoz fóra. Děkujeme všem, že jste nás používali! Blueboard.cz.

FóraTECHNIKA
« Předchozí 1 2 Další »

dotazy začátečníka

Petr

Petr

Private First Class

Příspěvků: 5

#1 13. 9. 2010 10:29

Čau kluci,
sem rád že sem našel další užitečný fórum :-). Zatím teda žádnou motorku nemám a moje projížďky končily na skútru ale zas to bylo 500. Začal sem pokukovat po motorce a tak nějak mi Scarver zůstal v hlavě pro svou „krásnu“ a zároveň „ohyzdnost“. Jenže čím víc sem se na něj díval tím víc šli všechny ostatní motorky stranou. A jakmile sem ji spatřil naživo už sem věděl že jestli bude nějaká motorka bude to určitě Scarver. Bo ani ta cena starší není tak hrozná :-D. Tak sem se vypsal a teď hurá k dotazům.

  1. je to pro mě jako začátečníka vhodná motorka ?
  2. láká mě cestování, dá se za dovču otočil Rakousko, Itálie v horách samozřejmě s cestováním na pohodu něco sem projel autem a byla to paráda
  3. dá se s ní jed po horších cestách, tzn. odbočím z asfaltky a vjedu do lesa a se pak vrátím
  4. kdyby náhodou někdo narazil na dobrej inzerát přihoďte ho prosím do inzerátů, já jako laik se tak podívám jak vypadá a to je zatím všechno
  5. proč sem našel na různých inzerátech rozdíly ve výkonu

Zatím už mě asi nic nenapadá ;-) ale to zas přijde.

Editováno: Petr, 13. 9. 2010 09:34

no zatim jen Land Rover, Scarver - čekatel
BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#2 13. 9. 2010 18:41

[1] Ja jsem taky krouzil rok po motorkach az jsem se vratil ke Scarverovi a volby nelituji a nikdy litovat nebudu. Jdeme tedy na odpovedi:
add 1. jednoznacne ano!
add 2. cestovani na pohodu, navic mas pred sebou bazenek, kam narver v pohode velky spacak, boty a jeste nejaky drobnosti, to na jine motorce nenajdes…
add 3. vychazi sice z rady GS, ma na nahace pomerne vysoke zdvyhy, ale do lesa za mne urcite NE, to bych sel radeji do DAKARA
add 4. radeji hledej v nemecku, tady je to samej Krkovicka. Treba na www.mobile.de
add 5. seriovy výkon je 37kW a kroutak 62Nm, motorkarsky dorost ho nechava seskrtit na 25kW, aby na nem mohl dle vyhlasky jezdit…

Jinak krome tohoto fora najdes informace o Scarverovi na bure.hustej.net nebo na forech F650.com a F650.de

Editováno: Roman Bureš, 17. 9. 2010 12:45

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Jirka

Jirka

Staff Sergeant

Příspěvků: 42

#3 16. 9. 2010 19:44

[1] Letos jsem projel Alpy a Dolomity a nemůžu si ho vynachválit.Jak pohodlím tak spotřebou.

Petr

Petr

Private First Class

Příspěvků: 5

#4 17. 9. 2010 13:18

Romane dík. Za odpovědi :-). Určitě mi pomohli v rozhodování.

Jirko tak to je skvělý :-D. Bo přesně tohle mě láká nejvíc.

no zatim jen Land Rover, Scarver - čekatel
BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#5 17. 9. 2010 13:46

[4] Neni zac, od toho tu forum je… ;-)

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Lorenzo

Lorenzo

Corporal

Příspěvků: 15

#6 22. 9. 2010 22:28

Ahoj, taky přidám svůj názor:

ad 1) myslím, že pro začátečníka ideální, zvolil jsem ji ze stejného důvodu, protože jsem 10 let nejezdil, dokáže odpustit lecjakou jezdeckou chybu a má slušný brzdy;
ad 2) samozřejmě to není cestovní mašina, ale letos jsem jel Rakousko cca 2.000 km za 4 dny, se třema kuframa bagáže a naprosto v pohodě. A to mám 100 kg a 185 cm, jen se musíš smířit s menším pohodlím za deště, při silném větru a cestovní rychlostí po dálnici do 130 km/h, odměněn budeš spotřebou do 4 l/100 km a příjemnou jízdou v zatáčkách, no ale prostě 1200 GS to není :-);
ad 3) sdílím názor Romana, mimo asfalt rozhodně ne, minimálně kvůli možnému poškození řemenu;
ad 4) v Německu je opravdu široký výběr, v přepočtu sice cena vyšší, než by jsi sehnal tady, ale máš záruku, že to není stočená bouračka z Itálie, i když samo – oči a uši na stopkách, určitě doporučuji přímo dealery BMW, zejména v Bavorsku, za vyšší cenu koupíš skutečně kvalitu;
ad 5) naprosto vyčerpávající odpověď od Romana, jen dodám, že bych o slabší verzi vůbec neuvažoval, motorku s jejím výkonem, váhou a skvělými jízdními vlastnostmi zkrotí i začátečník.

Jirka

JN

JN

Corporal

Příspěvků: 18

#7 27. 6. 2011 11:48

Ahoj vsichni,
jsem na puli cesty v koupi Scarvera v Irsku, typek co to prodava tak ma mrtvou baterku, tak se chci zeptat, jak se vymenuje baterie, jestli se po jeji vymene neco musi nastavovat. Vypada to, ze motorka dlouho stala, mozna i dva roky. Muze to mit nejaky negativni dopad na motor a dalsi casti?
Na co si dat pozor pri projizdce a jaky ma byt zvuk motoru?
Moc diky za odpoved

S pozdravem Jirka N.

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#8 27. 6. 2011 12:43

[7] Skoda, zes nebyl o vikendu na srazu, tam bys dostal takovou nalejvarnu vedomosti… :-)
Vymena baterky neni zadna veda.

  1. Zvednes sedlo
  2. Vytahnes baterku (pokud ses hodne sikovnej, nemusis ani shazovat plasty, ale pro pristup je to kolikrat lepsi…)
  3. Odpojis starou (kontakty a hadicka k prepadu), napojis novou a vsechno zpet…

Nic se nemusi nastavovat, co taky?
Pokud to tak dlouho stalo, tak bych jeste pred prvnim startem na cerstvou baterku vymenil olej s filtrem. K tomu mas navod ZDE.
Na co si dat bacha najdes ZDE.

Kdyz budes chvilku listovat forem, verim, ze tu najdes odpovedi na vetsinu otazek… 8-)

Editováno: BURE, 27. 6. 2011 11:46

" V jednoBuchosti je síla . . . "
JN

JN

Corporal

Příspěvků: 18

#9 4. 7. 2011 14:17

Ahoj,
zdravim priznivce remenu,
rekl by mi nekdo pribliznou cenu:

benzinoveho cerpadla
starteru a
zadni gumy u Scarvera

S pozdravem Jirka N.

JN

JN

Corporal

Příspěvků: 18

#10 4. 7. 2011 14:33

jeste dotaz,

jaka baterie se hodi do Scarvera a jake oznaceni by mel mit olej, kdyz to nebude Castrol

diky

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#11 4. 7. 2011 14:58
  • Baterie VARTA, delaji se u nas, zadnou Chinu nebrat!!!
  • Olej CASTROL POWER1 GPS 10W40 nebo jina 10W40
  • Zadni guma 2–3000kc podle toho, co tam das. kazdopadne musi mit rozmer 160/60/17
  • Na nahradni dily kontaktuj Praskina. Nova pumpa cca 9000kc a novy starter taky 9000kc, to je na palici… :-(

Editováno: BURE, 4. 7. 2011 13:59

" V jednoBuchosti je síla . . . "
JN

JN

Corporal

Příspěvků: 18

#12 4. 7. 2011 17:32

Diky moc Bure za rychlou odpoved,
tahle motorka je 2004, bez ABS a vyhrivanych rukojeti,
dlouho stala a asi i jezdila v zime, ta slitina na motoru a u zadniho kola je pekne olezla,
a zelezny casti jsou taky volezly, hlavne srouby, najeto to ma 27.000,
pojizdny to je, ale bojim se dalsich investic.
Jeste prosimte, na kolik priblizbe vyjdou brzdovy desticky, kotouce a zadni tlumic.
Diky
JN

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#13 4. 7. 2011 17:57

[12] prijde na to jaky. Normalni tak 6–700kc predek nebo zadek.
Kotouce jsou opet drahej spas cca predni 7000kc a zadni 6000kc.
Jeste ses nezeptal na plasty, tlumice a motor. Je na te motorce neco zdraveho? :-D Se na to vybodni! Pokud je ten Scarver v tak bidnem stavu a neni tak za 30–40tis. tak ho nekupuj. Vzdyt je motorek jak kviti, nemusis koupit hned to prvni co uvidis…
Jinac Praskin prodava i cely motorky, tak se s nim zkus domluvit… ;-)

Editováno: BURE, 4. 7. 2011 17:06

" V jednoBuchosti je síla . . . "
JN

JN

Corporal

Příspěvků: 18

#14 4. 7. 2011 18:30

Diky Bure,
ja to resim v Irsku v Dublinu,
uz jsem tady 6 let a rikal jsem si , ze si ke konci sveho pobytu koupim motorku a poradne to tady projedu
a tenhle stroj me zaujal remenem a vzhledem,
znam lidi co by mi s tim tady pomohli,
ale jak rikas, pokud to nebude do 30 tisic, tak je to sebevrazda.
Diky za odpovedi
Jirka N.

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#15 4. 7. 2011 19:56

[14] Ahaaa, tak to jo! Ale i v Irsku bude motorek habakuk. Radeji si priplat a kup si neco poradnyho. Stejne by te to casem sralo, az bys to postavil vedle nekoho, co to ma v cajku…
Nez neco koupis, mrkni jeste na tema: Na co si dát při koupi Scarvera pozor

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Tuca

Tuca

Staff Sergeant

Příspěvků: 32

#16 7. 7. 2011 14:12

Zdar, jeste jedna poznamka. Pokukoval jsem jednu dobu po Honde 500 CB a mel jsem v merku taky motorku co cca 2 roky stála. Bavil jsem se s clovickem z Hondy a dost od toho odrazzoval. Meli tam taky jeden lezák co stal cca 1,5roku a vevnitř bylo dost veci zrezlých, bo tam kondenzovala voda. A co se stane se samopalem, když ho necháte lezet ve vodě? No zkoroduje!!! :-)

Liberec, BMW 650 CS Scarver r.v.2002
erix7

erix7

Master Sergeant

Příspěvků: 193

#17 11. 7. 2011 15:56

zdravim vsechny, nesjem sice mtot zacatecnk, ridim malou od 15ti a velkou od 17ti. kdyz mne bylo 20 lital jsem na CBR600… dneska uz jsem tata a nejak sem zblbnul, ze si opet neco poridim. Minuly tyden sem natrfil na Scarver. neco si nasel na netu a celkem se mne zalibila. vcera jsem se byl tedy na ni podivat, svezl se a rozhodnul se. takze tento tyden se pracuje na SPZ a budu novym majitelem.
Tech. stav je OK, jenom uz ma osoupany lak a popraskane palsty-drzaku madel. osoupane plexi a pod. zadna krasotinka, ale to myslim, ze se da vse v zime napravit. pokukuji po svete po ruznych doplnkach, nasel jsem jenom v US ani v DE skoro nic nemaji, asi to bude tim, ze 2005 skoncili s vyrobou.

I like cars and motobikes
jksajdl

jksajdl

Sergeant First Class

Příspěvků: 81

#18 14. 7. 2011 09:52

to Erik: Ahoj Chlape. Pokud sháníš náhradní díly, tak si zde na foru najdi uživatele Praskin. Je to bezedná studnice dílů na Scarvera…

erix7

erix7

Master Sergeant

Příspěvků: 193

#19 14. 7. 2011 22:59

dekuji za TIP.

I like cars and motobikes
JN

JN

Corporal

Příspěvků: 18

#20 16. 7. 2011 13:11

Ahoj vsichni,
tak jsem koupil tady v Irsku Scarvera 2004, najeto 17000, za 35 tisic.
Prostrikal jsem kontakty, vymenil olej, dal novou baterii a slape to slusne, gumy to ma 90%.
Kdyz jsem nepracoval, tak jsem se nudil, to skoncilo, je potreba vyladit detaily, predni brzda se nevraci a mozna vymenim i brzdovy desticky. Dlouho to stalo, tak doufam, ze se neobjevi moc problemu, ale vzhledem k porivaci cene do toho nejake penize vrazit muzu. Typek na tom nejezdil a chtel se toho rychle zbavit. Vozenil se a mozna to dostal rozkazem.

Rekl by mi nekdo jak casto se serizujou ventily?

Diky

JN

« Předchozí 1 2 Další »

Abyste mohli přidat odpověď, musíte se přihlásit.

RSS kanál tohoto tématu