Ahoj Scarveraci!
Jistě jste si všimli toho hnusnýho, žlutýho banneru dole, který hlásí konec fóra. Jelikož už mě nebaví závislost na Blueboardu, domluvil jsem se s Petrem, že rozběhnem fórum vlastní a to ZDE.
Prosím tedy všechny, kteří mají ještě zájem o fórum, aby se registrovali na tom novém. Staré s koncem roku ukončím.
Děkuji!
BURE

Služba Blueforum končí a tedy i toto fórum bude zrušeno - 1. 1. 2017. Administrátorům doporučujeme najít si jinou službu pro provoz fóra. Děkujeme všem, že jste nás používali! Blueboard.cz.

FóraTECHNIKA

Na co si dát při koupi Scarvera pozor

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#1 14. 3. 2011 12:33

Jelikož se na mne už par lidí obratilo o radu při koupi Scarveru, tak abych nemusel psát pořád stejné pindy, zakládám toto téma. Budiž toto potencionálním majitelům vhodnou kuchařkou při případné koupi tohoto nevšedního stroje. A protože bohužel nemám patent na rozum, též uvítám další připomínky od kolegů Scarveráků.

NA CO SI DÁT PŘI KOUPI POZOR:

  1. Boční plastíky s logem BMW, zde se velmi rádi ulamují zobáčky.
  2. Madla a držáky větrného štíku u ročníků 02–03 praskají. U ročníků 04–05 je už použitý lepší plast. Hlavně u držáku plexi je to nepříjemné. Když jsem toto zjistil, vylil jsem to epoxidem a teď je to snad v pohodě…
  3. Stav řemenu. Při 40.000km by se měl měnit, a to je docela velká investice, nový stojí cca 7000kč. Ale mezi nami pokud člověk nechytí nějaky kamínek mezi řemenici a řemen, vydrží řemen mnohem vic. Já po 30.000km na něm nevidím žadnou únavu. Taky okouknout zuby na řemenici.
  4. Barva! Pokud má Scarver jiné barevné schema, než originální, smrdí to průserem… Barevná schemata jsou k nahlednutí ZDE.
  5. Pokud došlo na motorce k nějakým úpravám (výfuk, plexi, kufr…), chtít originální díly, které byly při úpravě demontovány. Jinač to většinou zavání tím, že si motka někde ustlala…
  6. Stav pod sedlem. Jak to tam celkově vypadá. Měla by tam být originální sada nářadí. Pokud mě chce prodavajíci ošulit i o tu trochu „vercajku“, tak bych vážně přehodnotil koupi stoje u něj. Navíc se to nařadí fakt hodí, třeba k odmontování madel u bazénku, kde je torx s „čůráčkem“ a ten já třeba jinde než v nářadíčku nemám. Pak se mrknout na stav zadního světla, jestli nemá ulomenou nějakou pacičku. Taky se kouknout na zobáčky, co drží sedlo. Mě se už jeden svojí blbostí podařilo ulomit. Opět to vyrešil epoxid! :-)
  7. Zkusit běžné věci jako jestli klakson troubí, světla svítí, blikače blikají, stěrače stírají… :-D
  8. Zkusit zamknout řidítka na obě strany. Když to nejde, na 99% se motka válela.
  9. Projet se na kupované motorce, to je základ! Při jízdě zkusit brzdy, pustit řidítka, jestli motka netáhne na stranu, jinak je zase opravnené podezření, že se motka válela.

Při přechodu třeba z nějakého japonce se může zdát řazení tvrdé, hlavně u řazení 1. a 2. rychlostniho stupně, to je normalní. Kvalty se tam prostě musí sázet s větší razancí… ;-)

ZA CO JSOU PŘI KOUPI BODY NAVÍC:

  1. ABS! Bez toho bych osobně Scarvera ani nechtěl. BMW má technologii ABS fakt zmáknutou a už mi to mockrát zachránilo v krizovce zadek.
  2. Originalni vyhřívané rukojeti, taky bezva věc, na kterou když si člověk zvykne, už nechce jinak. Originální vyhříváky se dají ovladat pohodlně na řidítku.
  3. Originální doplňky jako batohy do bazénku, uzamykatelná skříňka, audiobox… Je to sice nepodstatné a pro kupujícího takřka bezcenné, ale potěší to.
  4. Novější ročníky 04–05 mají vychytány dětské nemoci, které mají ročníky 02–03 (lepší zrcátka, použity lepší plast u madel a držáků plexi, dvousvíčkový motor…)

Momentálně mě nic dalšího nenapadá, ale kdyby někdo na něco narazil, ať to sem přihodí, určitě se to bude někomu hodit… ;-)

" V jednoBuchosti je síla . . . "
bafik320

bafik320

Private

Příspěvků: 3

#2 2. 9. 2013 11:59

Děkuji za velmi užitečné infíčko. Jsem budoucí majitel. Scarver mně nadchl vzhledem i jízdou. Budu zatím zjišťovat a ptát se,tak předem díky,kdyby chtěl někdo radit.

zdeNick

zdeNick

Private

Příspěvků: 4

#3 22. 6. 2016 16:46

[1] Díky BUREmu za přínosné info, které mi v ohledání a detekci „vad na kráse“ dost napomohly (pobavil jsem se nad absencí „nářadíčka“, uštíplý zobáček sedla a fungující zámek řízení jen v jedné z poloh). Každopádně prodávající byl slušný a ochotný (už jen to, že motorku za každou cenu nepulíroval, ale nechal stav jak je dán běžným užíváním, což mi přišlo z jeho strany dost fér), čili věřím, že za jinou cenu si motorka kupce najde.

zb

Abyste mohli přidat odpověď, musíte se přihlásit.

RSS kanál tohoto tématu