Služba Blueforum končí a tedy i toto fórum bude zrušeno - 1. 1. 2017. Administrátorům doporučujeme najít si jinou službu pro provoz fóra. Děkujeme všem, že jste nás používali! Blueboard.cz.
PRASKLÉ VÍKO NÁDRŽE POD SEDLEM
Zdravím Všechny „SCARVERÁKY“ .
Jsem na fóru nováček , tak menší představení . Bydlím v Luhačovicích
(okr. Zlín), mám 50 let ,děti z domu a tak jsem si udělal radost . BMW je
má krvní skupina , chtěl jsem něco lehčího a obratného , ne tuctovku a
tak je doma ON . Scarvera vlastním cca 2 měsíce a tak zatím vychytávám
mouchy . Po dotankování plné nádrže jsem zjistil , že je pod motorkou
louže benzínu . Sundal jsem sedlo a překvapení bylo na světě . Víko
nádrže je prasklé okolo konektorů . Máte někdo podobný problém ? Už
jsem se to pokoušel zalepit polymerem , ale vydrželo to měsíc a teče znova
. Poradí mi někdo , dá se víko demontovat nebo čím ho zalepit , ať
nevymýšlím vymyšlené . Díky a ještě jednou zdravím , Svaťa .
[1] Co takhle foto? Kdyby byl problem s vlozenim, tak je zde navod v tematu: Vkládání obrázků , nebo mi to posli mailem, mam ho v profilu uvedeny…
[2] Odpoledne to nafotím a pošlu mailem , ale nevím jestli tam bude něco vidět , jsou to vlásečnice .
[4] Vymenit – Praskin !
Jestli budes podle obrazku potrebovat celou palivovou pumpu
(4), tak to bude mastny svezeni stoji cca 370$ nova Nebo to zkusit dat nejakymu sikovnymu plastakovi svarit. Tohle
podle me nicim nezalepis, ten benzin je svine…
Editováno: BURE, 21. 8. 2012 13:32
[5] Dík , pokusím se s tím nějak popasovat – varianta „A“ , Praskin – varianta „B“ , na „C“ zatím nemyslím .
To se bude opravdu lepit blbe. Jeste je varianta „pistoli az po hrdlo a tankovat po prvni cvaknuti“ pak by asi nemelo nic vytekat. Ale hlava mi nebere jak toto muze prasknout…
Jeste neco… To viko bude ze stejneho materialu jako nadrz asi. Asi tedy ze stejneho materialu jako maji nadrze aut… Treba to nekde v servisu umi svarit. Ne lepit.
[7] jj, jak rikam, najit sikovneho plastaka, co to umi svarit…
[8] Tak se mi to podařilo svařit , nejhorší bylo sehnat přídavný materiál . Zavařil jsem to klasickou pistolovou pájkou , horkovzdušnou pistolí se tam nedalo dostat .Nechtěl jsem dělat ukvapené závěry , tak jsem najel nějaké kilometry . Zatím drží . Taky jsem pátral po příčině . Všechny možné kontaktní body jsem natřel označovací barvou , nasadil sedlo , projel cestou necestou , sundal a našel . Sedlo tlačilo na konektory a to je asi příčina . Nic jiného se neotisklo . Odvrtal jsem část skořepiny sedla a snad to bude dobrý . Je mi divné , že tam je tak malá vůle . Podívejte se na vaše miláčky ať vás nepotká stejný problém . Po návratu z dovolené pošlu nějaké fotky .
[9] dik za uzitecnou radu,mrknu na to!
[9] Dobré info, díky. Jen mne napadlo, nemohlo k tomu dojít například při jízdě na špatně nasazeném sedle? Ani nevím jestli to jde, nechtělo se mi k motorce, ale takové ty čepy vepředu, kdyby bylo sedlo mimo ně, mohlo by to pak tlačit někde jinde.....? Ještě se prosím pochlub s tím přídavným materiálem, pokud to není tajemství
[11] Materiál má zkratku POM , teď se mi podařilo sehnat granulát , mají mi ho přivést v pátek . Doufám , že to vyjde . Já jsem zatím použil část spořiče vody ( takový ten nástavec na vodovodní baterii,lze použit pouze spodní část ). Jako provizorní řešení to stačilo , teď tam ještě přídám materiálu , zatím to byl jen svár „natupo“ , chce to navrstvit .
Abyste mohli přidat odpověď, musíte se přihlásit.