Ahoj Scarveraci!
Jistě jste si všimli toho hnusnýho, žlutýho banneru dole, který hlásí konec fóra. Jelikož už mě nebaví závislost na Blueboardu, domluvil jsem se s Petrem, že rozběhnem fórum vlastní a to ZDE.
Prosím tedy všechny, kteří mají ještě zájem o fórum, aby se registrovali na tom novém. Staré s koncem roku ukončím.
Děkuji!
BURE

Služba Blueforum končí a tedy i toto fórum bude zrušeno - 1. 1. 2017. Administrátorům doporučujeme najít si jinou službu pro provoz fóra. Děkujeme všem, že jste nás používali! Blueboard.cz.

FóraTECHNIKA

PRASKLÉ VÍKO NÁDRŽE POD SEDLEM

svata

svata

Corporal

Příspěvků: 11

#1 21. 8. 2012 10:54

Zdravím Všechny „SCARVERÁKY“ .
Jsem na fóru nováček , tak menší představení . Bydlím v Luhačovicích (okr. Zlín), mám 50 let ,děti z domu a tak jsem si udělal radost . BMW je má krvní skupina , chtěl jsem něco lehčího a obratného , ne tuctovku a tak je doma ON . Scarvera vlastním cca 2 měsíce a tak zatím vychytávám mouchy . Po dotankování plné nádrže jsem zjistil , že je pod motorkou louže benzínu . Sundal jsem sedlo a překvapení bylo na světě . Víko nádrže je prasklé okolo konektorů . Máte někdo podobný problém ? Už jsem se to pokoušel zalepit polymerem , ale vydrželo to měsíc a teče znova . Poradí mi někdo , dá se víko demontovat nebo čím ho zalepit , ať nevymýšlím vymyšlené . Díky a ještě jednou zdravím , Svaťa .

svata
BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#2 21. 8. 2012 11:26

[1] Co takhle foto? Kdyby byl problem s vlozenim, tak je zde navod v tematu: Vkládání obrázků , nebo mi to posli mailem, mam ho v profilu uvedeny… ;-)

" V jednoBuchosti je síla . . . "
svata

svata

Corporal

Příspěvků: 11

#3 21. 8. 2012 11:49

[2] Odpoledne to nafotím a pošlu mailem , ale nevím jestli tam bude něco vidět , jsou to vlásečnice .

svata
svata

svata

Corporal

Příspěvků: 11

#4 21. 8. 2012 13:00

Editováno: BURE, 21. 8. 2012 13:17

svata
BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#5 21. 8. 2012 14:18

[4] Vymenit – Praskin ! :-)