Prosím o pomoc - ŠKUBE

Technika, doplňky a tuning motocyklu...
Uživatelský avatar
Labus
First Sergeant
First Sergeant
Příspěvky: 204
Registrován: 07 pro 2016, 11:18
Bydliště: Labus77@seznam.cz

Prosím o pomoc - ŠKUBE

Příspěvek od Labus » 21 čer 2018, 19:50

Ahoj, teď jsem se vrátil z cest po Slovinsku, Itálii, a Rakousku. Při cestě zpět když jsem jel serpertinama v Itálii na dvojku a nízký otáčky (cca 2000otáček), tak jsem chtěl přidat a brambora mi nejdřív jakoby škubla (chcípla) a když jsem stihl vymáčknout spojku a protočit plyn, tak jsem ji udržel a rozjel. To opakovala vždycky do kopce když jsem ji otočil plynem z nižších otáček. Dotankoval jsem v Rakousku Natural 98 a nic nepomohlo... Do kopce jakoby neměla výkon (jak když mám na jawině posunutej předstih) Citovku jsem projel Grossglockner a když jsem ji držel v otáčkách tak to celkem šlo. Když jsem z kopce brzdil motorem a chtěl podřadit s meziplynem, tak mi kolikrát na otočení plynu s vymáčklou spojkou nereagovala na plyn. Posledních 300km po natankování na OMV Naturalu 95 už jede celkem dobře ale zdá se mi že víc pod plynem vibruje, nicméně občas při prudkém přidání plynu ještě škubne. Uberu, přidám pozvolna a frčí jak prašivá. Po rovině jede úplně v pohodě. Dech jí prostě dojde v kopcích (škube z nižších otáček).

co s tím? Podle mě je špatně namíchaná směs? Vzduchový filtr je nový (palivový filtr? svíčka? vstřik? ) Díky za pomoc při diagnostice ;)
:geek: Ústecký kraj - Dubí u Teplic :geek:

Uživatelský avatar
Seeker65
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Příspěvky: 77
Registrován: 23 dub 2016, 13:26
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o pomoc - ŠKUBE

Příspěvek od Seeker65 » 22 čer 2018, 07:23

Začal bych asi vylučovací metodou, zkus vyměnit svíci, paradoxně u mě mi připadalo, že na iridiovou to mělo tvrdší chod než na normální. Pokud to pocukává při kontinuální jízdě mohlo by to vypadat na vstřik. Ještě zkus úplně odpojit lambda sondu, jestli se to nezmění. Pak už by to mohl být snímač úhlu natočení škrtící klapky a benzínový filtr s regulátorem tlaku, možná i čerpadlo...Starší, ale funkční vstřik a filtr bych měl mít snad ještě někde na chalupě, měnil jsem právě kvůli pocukávání a pro lepší pocit ;)

Uživatelský avatar
Labus
First Sergeant
First Sergeant
Příspěvky: 204
Registrován: 07 pro 2016, 11:18
Bydliště: Labus77@seznam.cz

Re: Prosím o pomoc - ŠKUBE

Příspěvek od Labus » 22 čer 2018, 11:33

ahoj, díkes za pomoc, jinak ten vstřik i s filtrem bych asi od tebe klíďo vzal na zkoušku ať zjistím čím to je a koupím pak nový díl...
:geek: Ústecký kraj - Dubí u Teplic :geek:

Mexican
Corporal
Corporal
Příspěvky: 49
Registrován: 12 čer 2017, 10:08

Re: Prosím o pomoc - ŠKUBE

Příspěvek od Mexican » 22 čer 2018, 14:37

otazka je kolko mas najazdenych km a kedy si menil filtre, sviecku a podobne. palivovy filter je bohuzial trochu komplikovanejsia a najam drahsia vymena (mrkni na vlakno https://www.scarver.cz/forum1/viewtopic.php?f=3&t=236 )

- tak ako pise Seeker, mrkni na sviecu. My tam mame iridiovku a uprimne oproti obyc to nema ziadny vyznam (mozno s atak rychlo neuchlasta, ale na zimu tam davame Vervu 100 bez biozlozky
- 2000 otacok je pod zatazou na scarver proste malo (kor zrejme nalozeny v kopci)
- 95 alebo 98 je v zasade jedno. Skus do osvedcenej 95 naliat cistiace aditiva napr od Millers, STP a vyjazdit nadrz v sportovejsom tempe. Alebo natankuj vervu 100 tam kde sa toci dost paliva
- posledna moznost je ze zacina umierat vstrekovac, nahrada stoji asi 1200kc (je to bosch)

Uživatelský avatar
Labus
First Sergeant
First Sergeant
Příspěvky: 204
Registrován: 07 pro 2016, 11:18
Bydliště: Labus77@seznam.cz

Re: Prosím o pomoc - ŠKUBE

Příspěvek od Labus » 22 čer 2018, 16:35

jo tankuju normálně N95 a leju do něj aditivum VIF. Svíčku ani filtr jsem neměnil, a mám najeto cca 38tis, ale je to dovoz, tak bůhví kolik to má.
:geek: Ústecký kraj - Dubí u Teplic :geek:

Mexican
Corporal
Corporal
Příspěvky: 49
Registrován: 12 čer 2017, 10:08

Re: Prosím o pomoc - ŠKUBE

Příspěvek od Mexican » 22 čer 2018, 21:49

aha - 40 000km je urco cas na servis - by som urco vymenil sviecku.. a hned druhe ten regulator/filter. kup si za 400 ten bosch do Fabie a uvidis ze sa to zlepsi. ja som po 48000km rozrezal ten povodny Kayzer a vyzeralo to fakt zle

Uživatelský avatar
Lajda
Sergeant
Sergeant
Příspěvky: 64
Registrován: 07 pro 2016, 23:01

Re: Prosím o pomoc - ŠKUBE

Příspěvek od Lajda » 23 čer 2018, 19:16

Tak moje zkušenost. Chcípalo mi to vždycky, když jsem jel na rezervu. Vyměnil jsem palivový filtr originál, chod motoru se zlepšil, ale pořád to má tendenci při rezervě občas zdechnout. Plynulá jízda cítím, že to jakoby vynechává. Ještě zkusím vyměnit vstřik. Najeto mám 26t. Neznáte někdo originál číslo toho vstřiku?

astráček
Corporal
Corporal
Příspěvky: 37
Registrován: 07 pro 2016, 11:28
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Prosím o pomoc - ŠKUBE

Příspěvek od astráček » 23 čer 2018, 22:51

Ústí nad Labem

Uživatelský avatar
Labus
First Sergeant
First Sergeant
Příspěvky: 204
Registrován: 07 pro 2016, 11:18
Bydliště: Labus77@seznam.cz

Re: Prosím o pomoc - ŠKUBE

Příspěvek od Labus » 24 čer 2018, 09:30

a rada jakou svíci? Iridiovku asi ne. 8-)
:geek: Ústecký kraj - Dubí u Teplic :geek:

astráček
Corporal
Corporal
Příspěvky: 37
Registrován: 07 pro 2016, 11:28
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Prosím o pomoc - ŠKUBE

Příspěvek od astráček » 24 čer 2018, 10:01

Dej tam co tam patří NGK DR8 EB
Ústí nad Labem

Odpovědět