Ahoj Scarveraci!
Jistě jste si všimli toho hnusnýho, žlutýho banneru dole, který hlásí konec fóra. Jelikož už mě nebaví závislost na Blueboardu, domluvil jsem se s Petrem, že rozběhnem fórum vlastní a to ZDE.
Prosím tedy všechny, kteří mají ještě zájem o fórum, aby se registrovali na tom novém. Staré s koncem roku ukončím.
Děkuji!
BURE

Služba Blueforum končí a tedy i toto fórum bude zrušeno - 1. 1. 2017. Administrátorům doporučujeme najít si jinou službu pro provoz fóra. Děkujeme všem, že jste nás používali! Blueboard.cz.

FóraTECHNIKA
« Předchozí 1 2 3 4 Další »

Podivné pocukávání/tahání za plyn

Any

Any

Sergeant First Class

Příspěvků: 75

#1 13. 5. 2013 11:39

Zdravím všechny nadšence scraverů! :) přidal se Vám další šílený nadšenec, který si tuto moto zamiloval… Pořídila jsem si nedávno scravera po dlouhém hledání… Sehnala jsem lehce tuněného a bojím se, že může mít miláček trochu problém… Čeká mne pravděpodobně výměna čerpadla, protože se objevila malá prasklinka a benzín vytékal… ale to se dočasně vyřešilo, s tím problém není… nejsem si jistá ale určitým „taháním“ za plyn – abych vysvětlila o čem mluvím (jsem laik na technické věci, tak mi to prosím odpuste) ale stává se mi, že když třeba jedu na 3ku 50km/h s otáčkama (teď si nejsem jistá, kolik jich tam je) ale asi 3,5tis a držím stále konstatní rychlost a otáčky – ale i v jiných rychlostech ve chvíli, kdy držím konstantní rychlost aniž bych přidávala více plynu – tak mi moto lehce pocukává, jak kdyby někdo neobratně bral a povoloval plyn… není to nic katastrofického, je to jen jemné pocukávání, ale ptám se proto, jestli s tím nemáte někdo zkušenosti…? Nemyslím si, že by to bylo mojí nešikovností ani tím, že se jedná o jednoválec… koukala jsem, že Bure zde psal, že hlavně 10W40, já mám ještě od původního majitele 10W50 (proč zrovna tento nevím, také jsem byla zvyklá dávat do předchozí moto 10W40), ale také si nemyslím, že by to mělo být olejem… Někdo nějaké nápady? Moc děkuju a všem přeji pškný den :)

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#2 13. 5. 2013 11:50

[1] Vitam Te mezi nas Anetko! :-)
Olejem to urcite nebude! Nevim, jak to mas daleko, ale nechces dorazit v sobotu do WhiteBlue? Bude tam mozna i Praskin a ten ma s vrtanim se ve Scarverech z nas vsech asi nejbohatsi zkusenosti… ;-)

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Any

Any

Sergeant First Class

Příspěvků: 75

#3 13. 5. 2013 13:30

Jéé to už je tento víkend? Koukala jsem na to teď, Jílové mám kousek, tak to bych moc ráda dorazila, budu s tim počítat a snad to zvládnu :) snad nebude vadit, když poberu i přítele na Yamaze Drag Starovi :-D ?

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#4 13. 5. 2013 20:38

[3] No jasne, ze muze prijet na sushi, ale musi si vysroubovat jednu svicku, aby mu to jelo jen na jeden valec, jako nam vsem! :-D Ne, delam si srandu, nescarveraku i nebaworaku tam bude vic, z toho se nestrili, jsme otevrena a tolerantni kumpajda… ;-) Kamos jede na Thundeace-u, tak tam budou ladicky minimalne dve :-)

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Any

Any

Sergeant First Class

Příspěvků: 75

#5 13. 5. 2013 21:31

tak super :-D sushi super označení… jsme se u toho teď oba s přítelem hodně nasmáli a myslím, že u mne se to hodně ujme :-D :-D :-D ps. pokud vše bude ok, poberu i kamaráda, co má scraveříka (pokud ho stihne před srazem nabít) takže teoreticky pro info, za nás nejspíš 3 ks

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#6 13. 5. 2013 21:49

[5] Hehe, sushi bike, to jsem si prave vymyslel. Teda pokud me uz nekdo nepredbehl… :-D
Jasne, pekne to vsechno posbirej a dorazte na polec, bude sranda… :-) Loni nas na vyjizdce do WB bylo 11 Scarveru, tak treba to letos trhnem. Jen at se ve WB zase jednou do roka kouknou na ceskou bandu kolem nejblaznivejsiho Baworaka ever! :-P

Editováno: BURE, 13. 5. 2013 21:15

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Michal Kandráč

Michal Kandráč

Sergeant First Class

Příspěvků: 95

#7 14. 5. 2013 23:38

A kdybys jela na dvojku plynule treba tricet, bude to delat take? A kdyz na petku 90 km/h, bude to delat vic? Pokud ano, tak bych si tipl na pricpany palivovy filtr anebo vadne palivove cerpadlo nebo jeho napajeni. Ale taky to muze souviset se zapalovanim – kabel ke svicce a ukostreni civky, ukostreni Aku…

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#8 15. 5. 2013 07:31

[7] Vsechno to zni logicky. Koukal jsem, ze palivovy filtr by se mel menit co 40 000 km. To uz bych mel mit taky na case… :-P

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Any

Any

Sergeant First Class

Příspěvků: 75

#9 17. 5. 2013 11:29

[7] co jsem zkousela tak je temer jedno, jakou mam rychlost a jaky kvalt, vetsinou se to deje prave pri udrzovani konstantni rychlosti a otacek, ale ve vsech pripadech je to stejne, nerekla bych, ze nekdy vic a nekdy min… jinak moto by mela mit najeto kolem 20.000 (ale nemela servisku, nicmene nerekla bych, ze opotrebovani by presahovalo 30.000km- ovsem jen oko laika)

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#10 17. 5. 2013 12:13

[9] se ti na to zitra mrknem, kdyz dorazis… ;-)

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Any

Any

Sergeant First Class

Příspěvků: 75

#11 18. 5. 2013 08:30

:-D jasný :-) kazdopadne dorazim a s nejvetsi pravdepodobnosti i s jeste jednim scarverikem a s jednim dvouvalcovym sushi :-D :-D :-D ( ten uz me za ty poznamky prestava mit rad :-D)

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#12 18. 5. 2013 09:25

[11] musis si ho cas od casu poradne navnadit a prekousne i sushi… :-D ok, tak si pisu: 2× baworsky vdolecek a 1× sushi ;-)

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Seeker65

Seeker65

Master Sergeant

Příspěvků: 195

#13 27. 5. 2013 08:52

Pozoroval jsem něco podobného, u mne to zmizelo po výměně svíčky za iridium a palivového filtru…Také jsem dal pro jistotu „miláškovi“ loknout něčeho lepšího, takže jezdím s „Vervou“ ;-)

Any

Any

Sergeant First Class

Příspěvků: 75

#14 18. 6. 2013 00:05

Ahoj, tak se hlásím po delší době, abych doplnila info… Konečně jsme vyřešili definitivně protékající víčko od nádrže díky panu Praskinovi, takže palivo neteče… hurá…ale!
jo holt jsem si vybrala ten „nejlepší“ kousek, který byl k mání :-D takže po výměně víčka, moto stále dál pocukávala… (pro upozornění, benzín kočka bavoračková dostává ten nejlepší který je po ruce, omw 100 nikdy nezklamala!) jenže situace se vyostřila, když mi pro jistotu začala chcípat za jízdy při vyspojení… takže dnes jsme si s přítelem celou rozebrali – svíčka vyměněná, palivový filtr čistý, ještě nějaké to udělátko o kterém se zmiňoval Praskin také v pohodě, jen jsme zjistili, že teda bude ještě potřeba vyměnit vzduchový filtr který je pěkně nacucaný olejem z motoru… by se z toho jeden pic… no ale tak aspoň vím, jakou „úžasnou“ historii kočka má, to se jen tak někomu nepoštěstí :-D

Any

Any

Sergeant First Class

Příspěvků: 75

#15 18. 6. 2013 00:12

ps. jen pro vysvětlení ohledně hostorie – pan Praskin jí zná osobně :-D

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#16 18. 6. 2013 06:42

Hold i mezi Scarvery lze narazit obcas na pasticku… :-P

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Any

Any

Sergeant First Class

Příspěvků: 75

#17 18. 6. 2013 09:37

[16] ale tak zase na druhou stranu, kvůli tomu pohodlí, luxusnímu ovládání, ojedinělé barevné kombinaci, vyhřívaných gripech, super zvuku atd atd........ jsem ochotná lecos přejít a věnovat tomu všechno abych z pastičky udělala zase spolehlivou moto :-D

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#18 18. 6. 2013 11:11

[17] kdyz ji milujes, neni co resit!

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Seeker65

Seeker65

Master Sergeant

Příspěvků: 195

#19 18. 6. 2013 12:47

[14] Jenom je divný ten olej ve filtru, nemáš ho tam náhodou moc? Dostává se tam pravděpodobně odvětráním klikovky, při výměně po vypuštění nalej jenom 2,5 litru ;-)

Any

Any

Sergeant First Class

Příspěvků: 75

#20 18. 6. 2013 14:46

[19] jj určitě to také může být tím, protože když jsme ji přivezli, bylo tam kolem poloviny, takže jsme dolévali, pak zase brčkem něco málo odebírali :-D :-D aneb udělej si sám :-D takže se to možná fakt mohlo nacucat přitom, protože filtr je jinak světlý bez špíny… dík, to mne nenapadlo respektive jsem na to úplně zapomněla když začal problém s vytékajícím benzínem :)

« Předchozí 1 2 3 4 Další »

Abyste mohli přidat odpověď, musíte se přihlásit.

RSS kanál tohoto tématu