Ahoj Scarveraci!
Jistě jste si všimli toho hnusnýho, žlutýho banneru dole, který hlásí konec fóra. Jelikož už mě nebaví závislost na Blueboardu, domluvil jsem se s Petrem, že rozběhnem fórum vlastní a to ZDE.
Prosím tedy všechny, kteří mají ještě zájem o fórum, aby se registrovali na tom novém. Staré s koncem roku ukončím.
Děkuji!
BURE

Služba Blueforum končí a tedy i toto fórum bude zrušeno - 1. 1. 2017. Administrátorům doporučujeme najít si jinou službu pro provoz fóra. Děkujeme všem, že jste nás používali! Blueboard.cz.

FóraTECHNIKA
« Předchozí 1 2 Další »

přezutí zadního kola..jak na to?????

Milano

Milano

Sergeant First Class

Příspěvků: 50

#1 25. 7. 2011 16:30

zdar Scarveráci vlastním tento krásný strojek 2roky a čeká mě výměna zadní pneu ,samozřejmně manual mám…ale praxe je praxe…proto se ptám ..sundáváte výfuk??nebo se to dá zvládnout i bez demontáže laufu a prý je k tomu i ten mohutnej plastovej klíč pod sedlem ??? Dá se kolo nasadit nazpátek špatně??, abych z toho neměl 2stopé vozidlo:::::.:-(a aby mi to někdo nescarvil.....,no zdánlivě jednoduchá operace ale v pneu servisu kde to budou dělat to neznají ,ale můžu a chci být při montáži aby mi kolo ve 180km/h neřeklo pa,pa to se pak špatně dobržduje…díky všem za info a praktické rady a poznatky s pozdravem uživatel tohoto fantastického strojku ,který dle mého nejen svým designem předběhl dobu .....

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#2 25. 7. 2011 17:47

Na 100% vyfuk musi dolu. Plastovy klic na to je, ale v pneuservisu by si s tim meli poradit…
Takze:

  1. hodit na stojan nebo vyheverovat
  2. vyfuck pryč
  3. sundat plastovo krytku na stredu kola 7
  4. sundat segrovku matky kola 6
  5. vysroubovat matku 5
  6. stahnout kolo (bacha na vymezovaci kuzel 2 a podlozky 3,4, at jsou pri zpetne montazi ve stejnem poradi!)
  7. vsechno zpet v obracenem poradi… ;-)

Nic na tom neni, ale hodne usnadni praci mit stojan nebo zvedak a ten plastovej klic na matku…

Editováno: BURE, 18. 6. 2012 07:36

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Milano

Milano

Sergeant First Class

Příspěvků: 50

#3 25. 7. 2011 18:31

moc díky za dokonalou odpověd,praškin mi řikal že výfuk nesundavá ,že to jen zvedne výš aby kolo šlo směrem dolů ,protože dozadu nejde kvůli značce a do boku kvůli laufu…,ale myslím že to sundání nebude tak složité akorát budu muset tak půl hodky počkat až přijedu do servisu.....aby jsme nepřipekli ručičky…díky moc za tvou odpověd mám obědnanou michelin pilot 3 v předu jí mám a spokojenost…jinak na zadku už mám Hamletovu gumu/být či nebýt/ tak 1cm plátna po obvodu,ubejvá to zatraceně rychle ,ale má 11000km8-O

Milano

Milano

Sergeant First Class

Příspěvků: 50

#4 8. 8. 2011 14:14

tak operace proběhla plus minus v pořádku ,akorát když sundavali výfuk ,tak jsem myslel že urvou i lambda sondu …jinak spokojenost pneu nasazena Michelin pilot road 3,má to slušnej vzorek na odvod vody ,tak už můžu vyrazit do Němec …Berteschgaden ,Kehlesteinhau­s,Zell am see ,tuhle oblast Alp počítám tak 2,3 dny…ještě jednou díky za radu …

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#5 8. 8. 2011 16:37

[4] nz, ale nevim, co tam delali s lambdou? ta je az nekde v pulce svodu… :-)

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Milano

Milano

Sergeant First Class

Příspěvků: 50

#6 9. 8. 2011 00:11

jak za to brali a tahali to jak v té pohádce o řepě ,tak s tím lomcovali do stran …že jsem myslel ,že povolí i šrouby u hlavy ,natož kablíky od sondy…šlo to dost špatně dolů…no časem si pořídím ladák …jako je tvůj ten se mi líbí.....čus v Jílovém na srazu…pojedeš?,??? slyšet ten ladák live…by bylo fajn

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#7 9. 8. 2011 07:42

[6] No, kdyz jsem to svolal, tak by byla hovadina, kdybych nejel… ;-)

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Milano

Milano

Sergeant First Class

Příspěvků: 50

#8 10. 8. 2011 01:02

tak to sorry…to víš jsem tu chvíli a hltám jednu informaci za druhou tak mi semo tamo něco uteče…to záslušná činnost Admine !!!! jen více srazů…!!!

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#9 10. 8. 2011 10:40

[8] v pohode, ja jsem to myslel ze srandy, nechtel jsem aby to vypadalo nabubrele… ;-)

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Michal Kandráč

Michal Kandráč

Sergeant First Class

Příspěvků: 95

#10 18. 6. 2012 00:13

Kluci, ta matice má jaký závit? Mám dole plastovou krytku i závlačku, mám ten klíč na matici, ale ani se nehne. Použiju na ni hrubou sílu, ale potřebuji vědět jestli náhodou nemá opačný závit......

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#11 18. 6. 2012 08:40

[10] Klasicky pravotocak, tj. proti smeru hodinovych rucicek ho povolujes. Dle servisniho manualu se utahuje momentem 160Nm!!! Takze za nej musis fakt zabrat. Hlavne to nedelej racnou od goly, jinak ji sezeres… :-) Orech s tyckou a aspon 1,5m trubku a melo by to jit. ;-) Naposled jsem to delal ted v sobotu… 8-)

Editováno: BURE, 18. 6. 2012 10:18

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Michal Kandráč

Michal Kandráč

Sergeant First Class

Příspěvků: 95

#12 18. 6. 2012 09:46

[11] Romane, že ty mne zkoušíš? :-) Klasický pravotočák by snad mělo znamenat, že doprava se to utahuje a povoluje se doleva, ted proti směru ručiček. Prosím upřesni to, nerad bych za to opravdu vzal a pak zjistil, že to utahuji :-)

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#13 18. 6. 2012 11:20

[12] sorry, preklep, uz jsem to opravil. dobry postreh! :-) zitra mam SZZ, takze myslenky uplne jinde… ;-)

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Michal Kandráč

Michal Kandráč

Sergeant First Class

Příspěvků: 95

#14 18. 6. 2012 11:28

[13] Dobrý, děkuji. Tak držím palce. Bacha, člověk občas odvodí věci… Já jsem jednou tvrdil zkoušejícímu, že intenzita elmgn. pole se se vzrůstající vzdáleností od antény nemění a je konstantní. Navrch jsem mu to pak ještě odvodil – blbě – pomocí Maxwellových rovnic. Vyletěl jsem :-) Hodně štěstí.

Michal Kandráč

Michal Kandráč

Sergeant First Class

Příspěvků: 95

#15 18. 6. 2012 12:10

[13] Děkuji, ještě jednou, je to dole :-)

erix7

erix7

Master Sergeant

Příspěvků: 193

#16 18. 6. 2012 13:32

uz sem dela v servisu v Decine, kopec smichu 14 lidecek kolem scarverika a 2,5hod dumani jak na to ale povedlo se, sli do kamion servisu pri klic na tu velkou matku :)

I like cars and motobikes
BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#17 18. 6. 2012 13:57

[14] jj, diky! uvidime jak to dopadne… vzhledem k tomu, ze jsme zbyli 4 ze cca 40ti, tak snad uz nas nevyrazi! :-D

" V jednoBuchosti je síla . . . "
BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#18 18. 6. 2012 13:59

[16] Nastavec na matku jsem dostal ke Scarverovi a pak jsem si jen poridil asi za 1700kc zvedak na zadni kyvku. A uz do servisu vozim jen kolo. Pac je mi jasny, ze kdyz prijedes na hulvata se Scarverem a bez niceho do pneuservisu, tak muze byt problem…

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Michal Kandráč

Michal Kandráč

Sergeant First Class

Příspěvků: 95

#19 19. 6. 2012 00:58

[18] No, presne tomu jsem se chtel vyhnout. Podarilo se :-) Kola jsou v servisu a příští týden už doufám na nových pneumatikách.

midloch

midloch

Sergeant

Příspěvků: 29

#20 9. 4. 2014 19:08

Taky jsem řešil, čím povolit tu matku u zadního kola, jelikož původní majitel zřejmě orig.nářadí potřeboval na něco důležitějšího a nedal ho ke stroji.
Je to obyčejný (no spíš neobyčejný) gola ořech č.46 dvanáctihran za cca 250,–. Jelikož je na 3/4" golu, musí se k němu ještě pořídit redukce na 1/2" za 150,–

« Předchozí 1 2 Další »

Abyste mohli přidat odpověď, musíte se přihlásit.

RSS kanál tohoto tématu