Ahoj Scarveraci!
Jistě jste si všimli toho hnusnýho, žlutýho banneru dole, který hlásí konec fóra. Jelikož už mě nebaví závislost na Blueboardu, domluvil jsem se s Petrem, že rozběhnem fórum vlastní a to ZDE.
Prosím tedy všechny, kteří mají ještě zájem o fórum, aby se registrovali na tom novém. Staré s koncem roku ukončím.
Děkuji!
BURE

Služba Blueforum končí a tedy i toto fórum bude zrušeno - 1. 1. 2017. Administrátorům doporučujeme najít si jinou službu pro provoz fóra. Děkujeme všem, že jste nás používali! Blueboard.cz.

FóraTECHNIKA
« Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další »

Řemen

Leoš Kouřil

Leoš Kouřil

Master Sergeant

Příspěvků: 153

#1 14. 10. 2010 17:34

Kdo ví kde a jak se došponuje řemen??? Poněvadž z toho taky nejsem moudrej. V návodu od BMW píšou,že po výměně řemenu se musí došponovat. Ale kde a jak??? 8-O
Poradíte mi někdo??

Motto: Je lepší bejt živej srab než mrtvej frajer :o)
Leoš Kouřil

Leoš Kouřil

Master Sergeant

Příspěvků: 153

#2 14. 10. 2010 17:36

Jediné co mě tak napadlo, je že by se možná mohlo nějak dát pohnout s tou krycí lištou u zadního,ale jinak fakt vůbec netuším???

Motto: Je lepší bejt živej srab než mrtvej frajer :o)
Jarda

Jarda

Master Sergeant

Příspěvků: 130

#3 14. 10. 2010 19:06

Ahoj,podívej se ze zadu na kyvné rameno a uvidíš tam 3 šrouby,2 níže jeden vlevo a druhý vpravo a mezi nimi je malinko výše třetí.Ty dva jsou zajišťovací a ten střední je štelovací.s nej­větší pravděpodobností bude domeček ložiska zadního kola uložen v nějakém excentru který se právě tímto šroubem natáčí a přibližuje nebo oddaluje rozetu.

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#4 15. 10. 2010 07:20

[3] jj, tak nejak to bude. uz jsem to i zkousel, ale byl jsem na to opatrnej a nechtel jsem to uplne rozeserat, takze jsem s tim moc nekroutil, ale nejak tak to bude fungovat…

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Jirka

Jirka

Staff Sergeant

Příspěvků: 42

#5 23. 10. 2010 07:36

Ahoj, jaká vůle asi má být při promáčknutí řemene při správném seštelování? Něco jako u řetězu?

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#6 23. 10. 2010 17:37

[5] remen by mel byt podle me napnuty bez vule, aby sedel na remenici a necestoval do stran. na tuty to nebude vule 2–3cm jako u retezu, to by byl dole natotata… :-D

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Andrea

Andrea

Sergeant Major

Příspěvků: 260

#7 12. 11. 2010 16:35

Mno, já s řemenem nic dělat nebudu… ;-) ale našla jsem stránku, kde se o tom píše, tak to okouknite a dejte vědět jestli je to relevantní : http://f650cs.wikidot.com/belt-adjustment

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#8 12. 11. 2010 17:17

[7] Tak to je orpavdu vycerpavajici zdroj o napinani remenu. Dik Andreo! ;-)

" V jednoBuchosti je síla . . . "
smazaný uživatel

Smazaný uživatel

#9 22. 11. 2010 21:52

[8] Je to motorka,dělaná pro holky a streetáky,bez udržbové.Na řemen dávalo bmw záruku 40.tisíc km a měl by vydržet i dvacet let a klidně 200tisíckm,šteluje se to tím šroubem jak tu píšete,ale je to hlavně k tomu aby se dalo sundat kolo,nebo vyměnit.Napíná se to akorát,není to povolený ani přetažený.Leoši ty si měnil řemen?ten se nemusí měnit,když v něm nejsou díry od hřebíků není natrženej nebo nařízlej,vydrží opravdu hodně.

Jarda

Jarda

Master Sergeant

Příspěvků: 130

#10 24. 11. 2010 00:28

Kvůli sundavání kola přece nemusíš povolovat řemen!

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#11 24. 11. 2010 06:13

[10] Kvuli sundavani kola (diky jednoramenne kyvce) povolovat remen nemusis. Ale kvuli napnuti remenu musis sundat kolo, protoze jinak je k tomu pristup, jak k penezum… :-D

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Leoš Kouřil

Leoš Kouřil

Master Sergeant

Příspěvků: 153

#12 10. 1. 2011 10:55

Čau lidi, neměnil sem řemen a ani sem nesundával kolo. Jenom mě to zajímalo jako téma k hovoru a pro případné info mému mechanikovi > co kdyby si s tím nevěděl rady :-(

Motto: Je lepší bejt živej srab než mrtvej frajer :o)
Rostislav Havran

Rostislav Havran

Master Sergeant

Příspěvků: 172

#13 10. 1. 2011 20:27

[12] Leoši, mám servisní knihu v němčině, kdyby bylo nejhůř, i s obrázkama.

Duri

Duri

Private

Příspěvků: 4

#14 4. 3. 2011 22:16

Ahojte.
Mam komplet manual v anglictine na nase masinky, tak ak mate zaujem napiste mi na dudino16@gmail.com a ja Vam ho zaslem..Je tam fakt vsetko.. Od napinacich voli na remen, cez vymenu vsetkeho az po vsetko..

faulik

Duri

Duri

Private

Příspěvků: 4

#15 5. 3. 2011 06:53

Uz vidim, ze sa nachadza ten manual aj na stranke, tak potom nic :(((

Jirka

Jirka

Staff Sergeant

Příspěvků: 42

#16 16. 4. 2011 10:34

Tak se mi díky Andree a jejímu příspěvku podařilo bez problému napnout řemen. Byl teda dost volný.

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#17 17. 4. 2011 09:47

[16] A to sis delal i ten bazmek na upevneni zavazi?

Editováno: BURE, 17. 4. 2011 08:48

" V jednoBuchosti je síla . . . "
Jirka

Jirka

Staff Sergeant

Příspěvků: 42

#18 17. 4. 2011 19:27

[17] Kdepak, zatlačil jsem palcem na digi váhu silou 7 kg a pak na řemen asi tak stejnou silou.Nebuďme malicherni!!:-)

BURE

BURE

admin

Příspěvků: 2060

#19 17. 4. 2011 19:43

[18] A nechces jsem napsat cely postup? ;-)

" V jednoBuchosti je síla . . . "
jksajdl

jksajdl

Sergeant First Class

Příspěvků: 81

#20 18. 4. 2011 08:14

[18] Hezké Česke řešení… :-D

« Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další »

Abyste mohli přidat odpověď, musíte se přihlásit.

RSS kanál tohoto tématu